Grupa wsparcia 7 kwietnia 2011

Marzec 24, 2011 przez Brak komentarzy

Rada Pedagogiczna wraz z Dyrektorem Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Powiatu Warszawskiego Zachodniego serdecznie zapraszają  na spotkanie Grupy Wsparcia dla pedagogów i psychologów szkolnych. Spotkanie poświęcone będzie tematowi „Przygotowanie się placówek do zmian zawartych w Rozporządzeniu z 2010 roku dotyczącym organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w placówkach i tworzenia odpowiednich programów pracy z uczniami i jej dokumentowania”   Serdecznie zapraszamy również wszystkich nauczycieli zainteresowanych powyższą tematyką.

Spotkanie odbędzie się w dniu w dn. 07.04.2011 ( czwartek) o godz. 12.00 w Zespole Szkół w Izabelinie przy ul. 3-go maja 49 . Wszelkie Państwa zapytania dotyczące spotkania kierować prosimy do pani Bogumiły Kościanek, tel. 22 722 05 70.

Prosimy Państwa o zabranie już stworzonej bądź posiadanej dokumentacji, materiałów związanych z omawianymi zagadnieniami. Uprzejmie prosimy o telefoniczne bądź mailowe potwierdzenie udziału w spotkaniu do dnia 30 marca 2011 roku., nr telefonu 22 725 46 11, mail: sekretariat@zpppblonie.pl.

 

 

Tagi: , , , , , Wydarzenia

Odpowiedz

(required)

(required)


Spotkanie Grupy Wsparcia Pedagogów i Psychologów

Serdecznie zapraszamy na drugie w tym roku szkolnym spotkanie Grupy Wsparcia Pedagogów i Psychologów, które odbędzie się dnia 15...

Spotkanie specjalistów pedagogów i psychologów szkolnych

ZAPROSZENIE      Serdecznie zapraszamy na spotkanie specjalistów pedagogów i psychologów szkolnych z rejonu działania Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Blizne...

Dyżur 2.11.2018r.

Szanowni Państwo, informujemy, że  2 listopada dyżur pełni Poradnia w BLIZNE I OŻAROWIE MAZOWIECKIM Za utrudnienia przepraszamy  

Komunikat dotyczący Poradni w Błoniu

Informujemy, że w dniu 25.10.2018r. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Błoniu będzie czynna do godziny 15.30. Za utrudnienia przepraszamy.  

Nauka ortografii dla uczniów klas V – VII

  Jeżeli Twoje dziecko ma trudności z poprawnym pisaniem, Nie zna zasad ortograficznych, Ma trudności z ich nauczeniem się...