Zaproszenie na zajęcia „Techniki uczenia się”

Luty 14, 2012 przez Brak komentarzy

Zapraszamy Uczniów gimnazjum

do udziału w cyklicznych zajęciach „Techniki uczenia się” w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

w Bliznem Jasińskiego, ul. Kopernika 10

Zajęcia te są okazją do:

– poznania i rozwijania umiejętności efektywnego uczenia się z zastosowaniem technik pamięciowych, aktywnego słuchania, czytania i notowania, technik relaksacyjnych;

– rozwijania umiejętności nabywania, porządkowania wiedzy, planowania i celowego działania;

– znalezienia optymalnych metod uczenia się dla każdego z uczestników grupy;

– rozwijania umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresu egzaminacyjnego.

Zajęcia prowadzone przez psychologa Aleksandrę Działę, będą odbywały się

we wtorki w godzinach 15:00- 16:30 od            6 .03. 2012 r.

(Kolejne zajęcia zaplanowano na:

13.03.2012,

20.03.2012,

27.03.2012,

03.04.2012,

10.04.2012)

Udział w zajęciach jest bezpłatny.

Dodatkowa informacja i telefoniczne zapisy pod numerem 22 722 05 70.

 

Tagi: , , Wydarzenia Blizne

Odpowiedz

(required)

(required)


Uwaga 21.06.2019r

W dniu 21.06.2019r. Poradnia w Błoniu, Blizne Jasińskiego oraz Ożarowie Mazowiecki będą nieczynne. Dyżur pełnić będzie Poradnia w Dziekanowie...

Praca dla referenta

Dyrektor Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Powiatu Warszawskiego Zachodniego im. Ireny Sendlerowej ogłasza konkurs na stanowisko referenta   W miesiącu poprzedzającym...

Praca dla psychologa i pedagoga

Dyrektor Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Powiatu Warszawskiego Zachodniego w Błoniu informuje, że poszukuje osoby na stanowisko psychologa i pedagoga w...

Grupa wsparcia pedagogów i psychologów – Blizne Jasińskiego

ZAPROSZENIE      Serdecznie zapraszamy na spotkanie specjalistów pedagogów, psychologów szkolnych i nauczycieli z rejonu działania Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w...

Nieczynny sekretariat

Sekretariat Poradni Blizne Jasińskiego w dniu 24.05.2019r. piątek będzie nieczynny  Za utrudnienia przepraszamy