Jak skonstruować grę cz. IV

Maj 12, 2020 przez Brak komentarzy

Kolejna gra przeznaczona jest do utrwalania poprawnej pisowni. Zasady ogólne są takie same jak w każdej ścigance. Uczestnicy rzucając kostką przemieszczają się po planszy (przykład w załączeniu). Stając na pole z trudnością ortograficzną odgadują poprawny zapis. Jeśli im się uda pozostają na tym polu, a jeśli nie to wracają na poprzednie. Jeżeli zawodnik stanie na kolorowym miejscu może przesunąć się o dwa pola do przodu pod warunkiem, że odgadnie zagadkę, która dla równowagi nie jest ortograficzna (wydrukuj załącznik – zagadki do wycięcia). Takie ściganki można tworzyć na wiele sposobów. Ta dotyczy różnicowania ó-u, natomiast można umieszczać wyrazy z innymi trudnościami ortograficznymi.

pełny artykuł do pobrania tutaj


Zapraszamy do umawiania się:

W okresie pandemii możliwe są konsultacje telefoniczne i przez Skype, Zoom.

 

Nasze artykuły, Wydarzenia

Odpowiedz

(required)

(required)


Ćwiczenie pamięci wzrokowej

Szanowni Państwo, oto kolejna propozycja ćwiczeń w zakresie pamięci wzrokowej, które wspomagają także rozwój mowy opowieściowej. W początkowych ćwiczeniach...

Metoda EEGBiofeedback- podstawowe informacje

EEGBiofeeback (ang. neurofeedback) to metoda należąca do technik neuroterapeutycznych, stosowana do normalizacji funkcjonowania mózgu oraz leczenia zaburzeń psychicznych. Wykorzystuje...

Pamięć wzrokowa cz. II

Szanowni Państwo! Oto moja kolejna propozycja ćwiczeń pamięci wzrokowej które, w zakresie aspektu logopedycznego, będą dobrą okazją do rozwijania...

Informacje dotyczące wizyty w poradni

Wizyta dziecka w poradni podczas epidemii    

Informacja dla Rodziców przed przyjęciem dziecka w poradni

Szanowni Rodzice, w sytuacji panującej pandemii priorytetem jest dobro naszych klientów. W trosce o zdrowie Państwa i Waszych dzieci...